14 oktober 2014

5 tips om je Primark shopavontuur te overleven

Hoi allemaal!
Dit keer een blog over hoe je het shopavontuur in de Primark kan overleven. Want zoals bijna iedereen wel weet is dat het in de Primark hartstikke druk is. Ik ben er vandaag met mijn moeder heen geweest, en het was niet normaal druk!
Maar genoeg gepraat(geschreven), let´s start!
Tip 1: Ga in de ochtend
 in de ochtend is het namelijk minder druk, omdat de meeste mensen dan nog slapen. Het klinkt hartstikke logisch, Maar ik heb er geen betere verklaring voor ;)

Tip 2: Neem gelijk in het begin al de grote Primark tas mee
 zo voorkom je dat je met een berg kleren helemaal terug naar de ingang moet lopen. En dat is alles behalve leuk

Tip 3: Heb ik dit echt nodig?
als je lekker aan het shoppen bent, kijk dan geregeld in je grote shopping bag, of je dat sjaaltje of dat truitje wel écht nodig hebt. Is het alleen omdat het zo goedkoop is? Of omdat je het super leuk vind? Zo bespaar je geld én voorkom je een miskoop

Tip 4: Dubbel check je maat
de maten van de sticker op de hanger en in het T-Shirtje willen nog wel eens verschillen, dus check altijd of de maat klopt!

Tip 5: Trek een basic hemdje en een skinny jeans aan
zo kan je in de winkel gemakkelijk passen en hoef je niet in de meterslange rij voor de paskamers te wachten. Over je hemdje kan je een vestje of jas doen. Een tip om een broek te meten: meet de broek om je nek! Dus de boord sla je om je nek, sluit ie perfect aan? Dan zit ie als gegoten!


Dit waren mijn vijf tips om de Primark te overleven, but remember: geniet van de shoppingtour, voor je het weet sta je al buiten de Primark!

Wat zijn jouw ultieme Primark tips? En wat vindt je van de winkel zelf, hot or not?

Until next time girls<3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!