23 maart 2015

Mijn ervaring: wimpers verven

Hoi meiden!

I'm back! En ik begin deze week dan ook maar met een klein nieuwtje, ik heb namelijk zaterdag mijn wimpers geverfd! En in dit artikel laat ik je weten, of het eng was, of het lang duurde, of ik blij ben met het eindresultaat nog veel meer. het hele pakket dus! Kijk je mee?
Om 9.45 uur was het dan zover, ik ging eindelijk mijn wimpers verven! Ik keek al zo lang uit naar deze dag! Ik liet mijn wimpers verven bij Skin Studio in Zevenaar, en het verven kostte €12.50.

Eerst kregen mijn moeder en ik koffie, omdat we nog even 10 minuutjes moesten wachten. Daarna werden we meegenomen naar een behandelkamer, en mocht ik op een stoel liggen, die heel erg comfortabel was! Daarna begon ze met het uitleggen.

Als alles duidelijk was, begon ze met het invetten van mijn huid onder mijn ogen. Dit deed ze, om de huid onder je ogen te beschermen voor de verf. Daarna deed ze er nog watjes overheen. Toen dat gebeurd was, ging ze eindelijk beginnen met verven. Ik moest mijn ogen goed dicht houden (omdat de verf anders zou gaan prikken), terwijl zij met een kwastje over mijn wimpers streek. Ondertussen habe ik nog met haar gekletst over van alles en nog wat. De verf moest 5 minuutjes inwerken, en na deze 5 minuten grondig uitwassen  worden, en toen was het al klaar! Het resultaat was verbluffend, dit had ik nog nooit met mascara bereikt! Ook leken mijn ogen groener! Bekijk het verschil hieronder zelf.

Met alleen mascara
 
En zo zien ze er dus na het verven eruit! Vinden jullie ook dat mijn oogkleur anders is? Of komt dat door het licht?
 
 

Ik ben er echt super blij mee! Geverfde wimpers staan veel natuurlijker als wimpers met mascara. Ik ben fan!

Heb jij jouw wimpers ook al eens een keer geverfd?

Liefs,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!