19 oktober 2015

Mijn sterrenbeeld

Hoi allemaal,

geïnspireed door dit artikel van VERSUS A ga ik het hebben over mijn sterrenbeeld. Wat mijn sterrenbeeld is, wat de eigenschappen ervan zijn, en of het bij mij past, lees je in dit artikel. Hope you enjoy it!

Ik ben geboren op 24.04 en mijn sterrenbeeld is stier. De typische postitive eigenschappen van een stier zijn:
  • geduldig en betrouwbaar
  • warmhartig en liefdevol
  • vastberaden
  • houdt van veiligheid
De typische negative eigenschappen zijn:
  • jaloers
  • bezitterig
  • haatdragend
  • koppig 
Oké, waar moet ik beginnen, haha:) Als ik het zo leest kloppen de meeste punten wel, ik ben zeker geduldig, betrouwbaar, warmhartig, heel erg vastberaden, en ik houd ook wel van veiligheid (maar even tussen ons, houdt iedereen niet van veiligheid?!). Ook ben ik heel erg koppig, ik blijf maar doorgaan tot anderen er gek van worden, en stiekem jaloers (maar van een beetje jalouzie is nog nooit iemand dood gegaan). Maar ik ben absoluut niet bezitterig, ik deel namelijk graag met mensen. Haatdragend ben ik alleen als ik een hele erge ruzie met iemand heb, dan kan ik namelijk wel een paar vijandige opmerkingen uit mijn mond laten schieten, en daar ben ik ook heel eerlijk in.
 
Ben jij ook een stier, en herken je jezelf in de eigenschappen? Zo niet, welk sterrenbeeld heb jij?
Liefs,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!