24 juni 2016

Essence Lash & Brow Gel Mascara

Hey girls!
Is het jullie ook opgevallen, dat ze in sommige Kruidvatfilialen bij het Essenceschap bijna geen wenkbrauwproducten verkopen? Ik was namelijk op zoek naar dit wenkbrauwgel, omdat ik er veel goeds over hoorde, en ik kon het maar niet vinden! Ik had de moed bijna opgegeven, totdat ik hem gisteren eindelijk tegen kwam! Is de Essence Lash & Brow Mascara de moeite waard? Lees dan snel verder!

Verpakking: De Essence Lash & Brow Mascara komt in een doorzichtige huls, waardoor je het borsteltje en het product duidelijk kan zien. De letters zijn in het blauw, wat het product vrolijker maakt. Ik vind het er best wel goedkoop uitzien, en ik zou het product  zeker niet vanwege de verpakking kopen. Maar het gaat tenslotte om wat erin zit!

Applicator: Het borsteltje is wit en heeft plastic 'haartjes'. Heel erg basic dus, wat ik erg fijn vind.

Aanbrengen:  Je kan de gel op je wenkbrauwen én wimpers aanbrengen. Voor mijn wimpers gebruik ik het liefst zwarte mascra, dus ik heb de gel alleen op mijn wenkbrauwen aangebracht. Er komt veel product van het borsteltje af, dus ik raad je aan om het overtollige product eerst langs de rand van de huls aftestrijken.

Finish: Daarna kleven je wenkbrauwen een beetje aan elkaar, maar als je even met een droge spoolie erover heen gaat, is het finish heel mooi. Je wenkbrauwen zien er verzorgd uit. Ook vind ik het fijn, dat de haartjes niet hard worden, en flexibel blijven.

Houdbaarheid: De gel blijft zeker een lange schooldag (9 uren) zitten.
Prijs: €1,99 bij Kruidvat.
Inhoud: 9 ml.
Eindoordeel: Ik vind de Essence Lash & Brow Gel Mascara een heel fijn product, dat mijn wenkbrauwhaartjes goed in model houdt. Ik vind het alleen niet zo fijn, dat er (als je het niet afstrijkt) te veel product vanaf komt. Dat is dan ook mijn einige minpunt.

Gebruik jij wenkbrauwgel? Zo ja welke?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!